recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken VPN til DAZN US
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken VPN til DAZN US

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken VPN til DAZN US
    Sendt: 08-December-2018 kl. 20:21
Jeg kunne godt tænke mig at tegne abonnement på streaming tjenesten DAZN, US udgave, som sender masser af boksning og anden kampsport til rimelige priser. Problemet er at der er geoblocking på så det umiddelbart ikke kan modtages udenfor USA. Hvilken VPN skal man vælge for at være sikker på det kører problemfrist? Er der nogen her der har erfaring med DAZN US?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2018 kl. 23:47
Getflix understøtter DAZN. Det er slet ikke nødvendigt med en VPN.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2018 kl. 09:30
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Getflix understøtter DAZN.


Det ser desværre ud til at være en sandhed med modifikationer når jeg googler det.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2018 kl. 11:20
Jeg bruger Getflix til Hulu og Netflix, og der fungere det fint.

Men jeg har lige prøvet at logge på DAZN US hjemmeside, for at prøve at tegnet en trial, og der bliver jeg mødt at en Geo advarsel, selv om jeg er via en US VPN forbindelse.

Så jeg tror ikke du skal satse på den VPN udbyder.

Har du testet ExpressVPN, de er også gode, har brugt dem før, men den tjeneste koster lidt mere.



Redigeret af Jever - 09-December-2018 kl. 11:29
Til top
pallemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2018 kl. 13:06
Hvordan betaler man for abonnement for fx. hulu med dansk kredit kort.?

Skal man bruge PayPal?


Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2018 kl. 13:16
Jeg betaler for Hulu via en kammerat i Delaware, så jeg kan ikke hjælpe med betalingen, desværre Det er klart min mest brugte streaming-tjeneste. Utroligt at man gider det der med ugentlige afsnit igen

Redigeret af Naiera - 09-December-2018 kl. 13:17
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2018 kl. 13:17
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Getflix understøtter DAZN.


Det ser desværre ud til at være en sandhed med modifikationer når jeg googler det.

Flemming


Sorry
Til top
pallemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2018 kl. 13:23
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Jeg betaler for Hulu via en kammerat i Delaware, så jeg kan ikke hjælpe med betalingen, desværre Det er klart min mest brugte streaming-tjeneste. Utroligt at man gider det der med ugentlige afsnit igen
Var der ikke noget med man kunne omgå det med et amerikans itunes konto på apple tv?

Ved bare ikke om det virker.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2018 kl. 13:28
Det er selvfølgelig meget muligt at man kan betale via en US iTunes-konto.
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2018 kl. 14:30
Oprindeligt skrevet af pallemann pallemann skrev:

Hvordan betaler man for abonnement for fx. hulu med dansk kredit kort.?

Skal man bruge PayPal?



Jeg har oprettet en US PayPal konto, hvor mit internationale Mastercard er tilknyttet.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu