recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - kørsel Horsens - sjælland :-)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

kørsel Horsens - sjælland :-)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: kørsel Horsens - sjælland :-)
    Sendt: 13-December-2018 kl. 22:01
hejsa, ved det er et long shot.. men der er ikke nogen der kommer i nærheden af horsens og skal en tur til sjælland... hvis nogen skal det inden for den kommende uge, så giver jeg gerne en 100 mand :-)

selvfølgelig kun hvis man alligevel skal nogenlunde den vej...
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Thamias Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-Januar-2010
Status: Offline
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thamias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2018 kl. 07:56
Er det dig selv eller en komponent du skal have fragtet? 
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2018 kl. 08:20
He he.  Så bare en på dba der havde en soundbar til salg og de havde ikke mod på at sende.   Så måtte jeg lige prøve herinde og se :)
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Dammeren Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dammeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2018 kl. 14:01
Er i Fredericia mandag og tirsdag i næste uge. Hvis du kan får en til at aflevere den til mig i Fredericia på mandag, tager jeg den gerne med retur til Sjælland (Ballerup) om tirsdagen.
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2018 kl. 14:08
Vildt sødt af dig.  

Den er desværre blevet solgt i mellemtiden :(
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Dammeren Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dammeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2018 kl. 18:22
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

Vildt sødt af dig.  

Den er desværre blevet solgt i mellemtiden :(

Var så lidtSmile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu