recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken lyd til min stue?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken lyd til min stue?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2018 kl. 12:27
Enig, jeg ville ikke anbefale indbygning i loftet til tv lyd.

Jeg driver mine Tannoy med Lab gruppen 240M. Rigtig fed digital forstærker som har presets til de forskellige Tannoy modeller
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2018 kl. 12:46
Oprindeligt skrevet af LASSENCAD LASSENCAD skrev:

Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Der bliver skrevet at kodeordet er WAF...så det er vel i bund og grund konen som der skal spørger til hvad der må købes....jeg er bare glad for at jeg ikke er i samme situation når der skal købes ind til min lyd hobby....hvorfor finder mænd sig i at konen vil have at højtalerne skal hænge under loftet....det er mig en gåde?
Mvh Frank 


Jeg formoder du så har nogle store højttalere der ikke hæger under loftet SmileSmileSmile

Men jeg er helt enig her. Er helt med på at forholdet til sin samlever er et kompromis om indretning. Men alt for mange mænd lander deres anlæg nedgradere eller helt fjernet i det en Qvinde  træder ind af døren
Ja jeg har et dejlig sæt gulvhøjtalere som spiller i ørehøjde (Jbl ti10k). Og må indskyde at jeg er gift Wink 
Det er jo ikke fordi at et store par højttaler tager særlig meget plads op, det er jo under 1 kvm samlet på gulvet Wink
Mvh Frank 
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2018 kl. 12:57
Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Der bliver skrevet at kodeordet er WAF...så det er vel i bund og grund konen som der skal spørger til hvad der må købes....jeg er bare glad for at jeg ikke er i samme situation når der skal købes ind til min lyd hobby....hvorfor finder mænd sig i at konen vil have at højtalerne skal hænge under loftet....det er mig en gåde?
Mvh Frank 
Jeg har endnu ikke forstået konceptet med,  at være statist i eget hjem 🏡. 
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 802
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2018 kl. 13:51
Hvad med et sæt KEF T205? De fylder dælme ikke meget, og spiller fantastisk 

Godt kompromis (syntes konen ;) )
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2018 kl. 14:36
Måske tangloppen
smider nogle fotos op når der er truffet en beslutning om hvad der skal købes og det er sat op :)



Frank13: Fin  højttaler er selv mega Jbl fan




Redigeret af LASSENCAD - 26-December-2018 kl. 14:57
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2018 kl. 14:49
Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

 
Det er jo ikke fordi at et store par højttaler tager særlig meget plads op, det er jo under 1 kvm samlet på gulvet 

Det kommer jo an på......


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2018 kl. 16:07
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

 
Det er jo ikke fordi at et store par højttaler tager særlig meget plads op, det er jo under 1 kvm samlet på gulvet 

Det kommer jo an på......


Klaus
Dem kan man jo bo i Wink men det må da være alle indretningsarkitekters drøm om at få lov til at indrette en stue med dem i Smile
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu