recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaring med Palatial/Celestial?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaring med Palatial/Celestial?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tangloppen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-Juli-2016
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tangloppen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaring med Palatial/Celestial?
    Sendt: 23-December-2018 kl. 21:59
Nogen herinde der har erfaring med B&O’s indbygningahøjtalere?
Er de pengene værd, kontra hvad andre producenter tilbyder?
Hvilken forstærker kan anbefales?
Kom frisk...
Til top
BeoBrians Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Marts-2019
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BeoBrians Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2019 kl. 13:30
Hej tanloppen,

Ser desværre først dette indlæg nu, har været væk fra Forum området i nogle år, beklager.

Jeg arbejder med Celestial og Palatial, hver dag faktisk. Nu ved jeg ikke hvor du bor, men ellers er du velkommen til at komme forbi her og få en gennemgang og snak omkring højttalerne her hos os.

Vi er distributøren i Danmark af Origin Acoustics, og egentlig været med helt fra starten med Celestial og Palatial, og hjulpet de to Brands sammen, og på den måde været med til at få skabt disse to geniale serier, som virkelig er taget godt imod i hele verdenen.

En lille video her omkring produkterne også, mest omkring hvad man gør i forbindelse med bagkasser.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu