recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Android tablet til spil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Android tablet til spil

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2018 kl. 06:48
Slet ikke. Jeg har ikke iTunes installeret. Har aldrig haft brug for det elendige stykke betasoftware med min nuværende iPad :-D
Da jeg havde min første iPad var jeg tvunget til det og hadede det som pesten.


Redigeret af Nagash - 31-December-2018 kl. 06:49
Til top
flex195 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flex195 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2019 kl. 00:03
Nu kan jeg se den nævnte IPad kommer på tilbud til 1999 kr, er det uhørt billigt eller er det noget der ofte sker? Har overhovedet ikke fulgt med i priserne på Apple produkter, da det ikke har sagt mig noget tidliger. 
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2019 kl. 08:12
Oprindeligt skrevet af flex195 flex195 skrev:

Nu kan jeg se den nævnte IPad kommer på tilbud til 1999 kr, er det uhørt billigt eller er det noget der ofte sker? Har overhovedet ikke fulgt med i priserne på Apple produkter, da det ikke har sagt mig noget tidliger. 
Nej, det er ikke tit det sker. Men tjek lige for en sikkerheds skyld, at der ikke er tale om 2017 udgaven.. 
Til top
flex195 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flex195 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2019 kl. 08:28
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af flex195 flex195 skrev:

Nu kan jeg se den nævnte IPad kommer på tilbud til 1999 kr, er det uhørt billigt eller er det noget der ofte sker? Har overhovedet ikke fulgt med i priserne på Apple produkter, da det ikke har sagt mig noget tidliger. 
Nej, det er ikke tit det sker. Men tjek lige for en sikkerheds skyld, at der ikke er tale om 2017 udgaven.. 

Det var 2018 udgaven i elgiganten, MEN det var åbenbart mellem jul og nytår det tilbud kørte... Overvejer meget en Huawei M5, da jeg kan købe den til 1899 kr hos call me og jeg samtidig, er super tilfreds med min P20 Lite mobil. 
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2019 kl. 20:38
Hvis du kan få den til den pris, så er det bestemt heller ikke et dumt bud. Kirin 960 SOC'en er lidt svag på singlecore beregninger dog, men den er rent faktisk stærkere end Apple A10 på multicore beregninger, så til spil vil den sagtens kunne følge med :)

For mig trækker dedikerede apps til Android tablets bare stadig rigtig meget ned. Men er den hovedsagelig til spil, så kommer det nok ikke til at betyde så meget, da lige netop spil faktisk er godt med på Android tablets.
Til top
flex195 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flex195 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2019 kl. 13:36
En lille update - I går kom M5 tabletten langt om længe fra Call Me. 
Bestilte d. 3/1 og efter en masse samtaler og teknisk fejl i deres system ankom den så... Wow for en opgradering, den kører bare perfekt, intet lag eller frysninger, reagerer med det samme virkelig en fornøjelse og bruge. 
Sønnike er lige kommet på weekend og han er også mere end tilfreds :) 
Mange tak for hjælpen til jer alle og god weekend. 



Redigeret af flex195 - 18-Januar-2019 kl. 13:37
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu