recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SONY MHC701 dobbelt kassette
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SONY MHC701 dobbelt kassette

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fatterfup Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fatterfup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SONY MHC701 dobbelt kassette
    Sendt: 30-December-2018 kl. 09:34
Hej allesammen !
Har fået og renset et gammelt sonyanlæg m/dobbelt kassette. Bånd bliver ikke afspillet da tonehovedet ikke løftes op til båndet. Når jeg trykker play spoler begge kassetter. Af og til lykkedes det mig at køre et stort hjul under tonehoveddelen lidt frem og båndet kører men ved standsning kan båndet ikke tages ud igen før jeg manuelt trykker tonehoveddelen ned. Er der nogen der kan hjælpe mig med at få dette anlæg til at virke. mvh. Fatterfup
Til top
fatterfup Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fatterfup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2019 kl. 17:50
lige en update. Har adskilt begge kassettedeck fuldstændigt, renset samtlige dele manuelt. Efter samlingen af kassetteoptageren kunne deck B ( optage + slette funktion) spille, MEN MEN efter optageren blev slukket og tændt igen - ja så er problemet de samme som før.
UANSET HVILKEN KNAP DER TRYKKES PÅ, SÅ SPOLER MASKINEN PÅ BEGGE BÅND.
Det skal lige nævnes, at jeg allerede fra begyndelsen erstattede de gamle drevremme med nogle sprit nye.
Håber virkelig at der sidder nogle kloge hoveder derude, som kan fortælle mig, hvad jeg nu skal gøre.
Hilsen FatterFupCry
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu