recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - EPG mangler informations tekst
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

EPG mangler informations tekst

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Prasmus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 537
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prasmus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: EPG mangler informations tekst
    Sendt: 30-December-2018 kl. 16:26
Hej

Er det kun hos mig at der ikke er informations tekst i EPG fra søndag/mandag og frem, alt efter kanal ?

F.eks. Zulu kl 03:40 står der kun "Younger (6:12)" og info teksten er bare tom. Info teksten indeholder normalt hvilken årgang afsnittet tilhøre og en kort beskrivelse af afsnittet.

Så det er lidt svært at se om det er et afsnit man har set eller ej.... Kan selvfølgelig løses ved at kikke på diverse tv-guides på nettet, men det er noget bøvlet.

Jeg har problemet på både DVB-Viewer RS og mit TV.

Jeg undre mig nu mest over at ingen skriver om det, heller ikke på YouSee's forum!

Mvh
Peter
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2018 kl. 18:01

 Det er fint her på You See's platforme.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2018 kl. 18:10
 Også fint her. 

Redigeret af joern.loenborg - 30-December-2018 kl. 18:11
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2018 kl. 19:10
Oprindeligt skrevet af Prasmus Prasmus skrev:

Hej

Er det kun hos mig at der ikke er informations tekst i EPG fra søndag/mandag og frem, alt efter kanal ?

F.eks. Zulu kl 03:40 står der kun "Younger (6:12)" og info teksten er bare tom. Info teksten indeholder normalt hvilken årgang afsnittet tilhøre og en kort beskrivelse af afsnittet.

Så det er lidt svært at se om det er et afsnit man har set eller ej.... Kan selvfølgelig løses ved at kikke på diverse tv-guides på nettet, men det er noget bøvlet.

Jeg har problemet på både DVB-Viewer RS og mit TV.

Jeg undre mig nu mest over at ingen skriver om det, heller ikke på YouSee's forum!

Mvh
Peter
Ja, der står ikke meget i tekstfelt i DVBViewer RS fra i dag og kommende dage på TV2 - TV3 - K5 ved hurtigt tjek.
Men ikke noget der hidser mig op her i ferie/helligdagene, hvor mange af de ansvarlige nok holder fri. Big smile


Redigeret af JørgenT - 30-December-2018 kl. 19:10
Mvh. JørgenT
Til top
Prasmus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 537
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prasmus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2018 kl. 22:07
Tak til alle for svarene.

Jeg søgte som sagt mest svar på om det kun var hos mig, det er det så ikke.

Og så ville jeg vide om det var et DVBViewer problem eller et YouSee problem, men da det også mangler på mit TV så er sandsynligheden for det er YouSee pæn stor. 

Var det et DVBViewer problem ville jeg undersøge om der var noget EPG sprog opsætning eller andet som gjorde at infoen ikke blev vist, eller om softwaren evt. skulle opdateres. Det vil jeg nu undlade at bruge tid på :-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu