recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny iPhone med løst opladerstik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny iPhone med løst opladerstik

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
kimila Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-August-2004
Sted: 2730 Herlev.
Status: Offline
Point: 312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimila Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2019 kl. 18:30
Hej alle og Godt Nytår.

Jeg står og skal skifte min gammel iPhone 6 Plus ud med en iPhone Xs men bliver sgu lidt i tvivl nu efter at have læst det her.

Jeg kan kun sige at den kasse til din iPhone, hvis lightning kabel i den kasse ikke sidder ordenligt i stikket så er det bare ned med den.

Det skal ikke være muligt at vrikke med stikket, kablet skal sidde helt fast.

De ting i kassen burde da passe til telefonen.

Følger lige med her.

mvh

kimila
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2019 kl. 21:56
Hej

Ja du har nok ret. Men jeg vil nu gå så langt at sige, at alle lightning kabler burde passe, med mindre portene har ændret sig fra iP6 til iP Xs.
          
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu