recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anden 25 streaming
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anden 25 streaming

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Anden 25 streaming
    Sendt: 01-Januar-2019 kl. 17:41
Jeg så lige at man nu kan streame andens 25 års jubilæum show, men kun vha chromecast. Man lader showet på hans hjemmeside og kan så caste. Det kan umiddelbart ikke lade sig gøre med airplay.

Nogen der ved om browseren på oled E6 vil kunne afspille sådan noget video?
Til top
JS. Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2019
Sted: København
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JS. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2019 kl. 23:48
Jeg ved godt at det er et par uger siden du spurgte.

Men hvis andre skulle være i tvivl, så kan man sagtens streame via AirPlay. Man skal blot starte videoen, og dublerer skærmen til ens Apple TV. 

Det virket fint for mig.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2019 kl. 09:08
Oprindeligt skrevet af JS. JS. skrev:

Jeg ved godt at det er et par uger siden du spurgte.

Men hvis andre skulle være i tvivl, så kan man sagtens streame via AirPlay. Man skal blot starte videoen, og dublerer skærmen til ens Apple TV. 

Det virket fint for mig.

Det lyder godt:)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu