recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV på afbetaling
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV på afbetaling

 Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2019 kl. 10:24
Jeg har nogle gange set at firmaer har reklameret med afbetaling uden renter og gebyrer på specifikke produkter, hvor de så rent tilfældigt i den periode hvor det tilbud gælder, har sat prisen op på produktet.

Smart måde at skjule de reelle udgifter til lånet på.
Mvh Jesper
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2019 kl. 12:04
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Idet butikken ingen omkostninger har ved lånet, har jeg svært ved at se, hvordan de skulle kunne sælge noget billigere ved at jeg betaler kontant.


Klaus
hvilken optiker har denne ordning ?
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2019 kl. 12:10

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Idet butikken ingen omkostninger har ved lånet, har jeg svært ved at se, hvordan de skulle kunne sælge noget billigere ved at jeg betaler kontant.


Klaus
hvilken optiker har denne ordning ?
Nyt Syn har kørt, og har måske stadigvæk denne ordning. Finansieret via Nordea, op til 24 mdr. 100% rente og gebyrfrit.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2019 kl. 16:56
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:


Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Idet butikken ingen omkostninger har ved lånet, har jeg svært ved at se, hvordan de skulle kunne sælge noget billigere ved at jeg betaler kontant.


Klaus
hvilken optiker har denne ordning ?
Nyt Syn har kørt, og har måske stadigvæk denne ordning. Finansieret via Nordea, op til 24 mdr. 100% rente og gebyrfrit.
jeg havde nok bare betalt kontant med et af de kort som giver ekstra 10% rabat. Så havde han sparet 500kr på brillerne, dog ville man miste forsikringen.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2019 kl. 17:32
Hvilke kort giver 10% rabat?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2019 kl. 17:42
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Hvilke kort giver 10% rabat?

Klaus
et Forbrugsforeningen kort giver 8-12% ekstra hos de fleste optikere. Du kan checke om din optiker er med på deres hjemmeside.

Jeg ved det vist koster 150kr om året, men det er hurtigt tjent ind.


Redigeret af lahan - 19-Januar-2019 kl. 17:44
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2019 kl. 18:19
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Hvilke kort giver 10% rabat?

Klaus
et Forbrugsforeningen kort giver 8-12% ekstra hos de fleste optikere. Du kan checke om din optiker er med på deres hjemmeside.

Jeg ved det vist koster 150kr om året, men det er hurtigt tjent ind.

Men det er ikke alle der kan få det.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2019 kl. 18:45
Jo, men den størrelse rabat havde jeg allerede forhandlet mig til. Den får man næppe to gange......uanset hvad, så er min brillebiks ikke med i Forbrugsforeningen.


Klaus


Redigeret af KlausDM - 19-Januar-2019 kl. 18:47
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 567
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu