recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beosound Core i gl. Masterlinkopsætning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beosound Core i gl. Masterlinkopsætning

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Borella1973 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 20-December-2018
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Borella1973 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beosound Core i gl. Masterlinkopsætning
    Sendt: 05-Januar-2019 kl. 09:33

Dette emne er sikkert beskrevet tidligere her. Har forsøgt at finde løsningen men synes ikke jeg har overblikket…

Jeg har nu i 22 år haft god glæde af mit gamle B&O anlæg, men er nu kommet til den overvejelse om tiden er løbet fra mig… det er den nok…

I mit antenneområde er der ikke længere mulighed for at høre FM radio via antennestikket – jeg har ellers i mange år nydt at kunne trykke ”RADIO” på min fjernbetjening og så spillede radioen – enten i køkken – i stue – eller på badeværelset.

Mit setup er som nedenfor:

Stue:Ouverture+ beolab 6000+8000 + non B&O tv der ikke er tilsluttet

Køkken: Beolab 3500 (masterlink)
Bad1: Beolab 2000 (masterlink)

På et tidspunkt har jeg købt en Beoplay M5 som har (indtil videre) erstattet – Beolab 3500 i køkken/alrum

Sonos Play1 har (indtil videre) erstattet – Beolab 2000 i Badeværelse



Efter at have læst MANGE indlæg faldt jeg over Peter Pans indlæg fra 15. November 2018 i "Råd for tilslutning af aktive højtaler"

For mig ser det ud til at jeg kan løse min udfordring med en Beosound Core ? og samtidig få lyd fra TV ud i mine 4 højtalere der er placeret i stuen (8000+6000).

Spørgsmål:

Vil jeg samtidig være "fremtidssikret" hvis jeg på et tidspunkt vil erstatte de nuværende højtalere med multirooms-højtalere a la M5´eren ?

Men hvordan benyttes Coren ? via app – eller kan jeg bruge min BEO4 ?? købe en Essence remote ?

Skal jeg bruge en Essence remote i hvert rum ??



Redigeret af Borella1973 - 05-Januar-2019 kl. 09:37
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu