recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kodi og my cloud??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kodi og my cloud??

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kodi og my cloud??
    Sendt: 08-Januar-2019 kl. 16:47
Prøver pt at sætte kodi op på min Raspberry Pi. 
har installeret libreelec
når jeg prøver at finde mine film på vore my cloud enhed, kan jeg finde frem til en folder der hedder public. Denne kan jeg ikke finde, når jeg tilgår via computer eller andre enheder, samtidig kan jeg ikke finde andre folders i kodi.

Hvad pokker gør jeg forkert? 

på forhånd tak
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2019 kl. 20:14
Nå, svaret er fundet.
Jeg troede den My cloud vi havde fået, var det samme som de tidligere modeller, men det viser sig, at det er en home, som ikke understøtter samme brug. Der skal bruges plex eller fast ip på serveren. Da jeg ikke ka  logge på den fra stofa udleverede router vi har, har jeg ikke mulighed for den faste ip, men det virker perfekt med plex på raspberry pi.

Det spøjse er, at jeg har problemer med plex på tv og Chromecast men på pi virker det perfekt. Bortset fra sorteringen af film, som igen er begrænset pga WD.... 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu