recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilke tv er bedst
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilke tv er bedst

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
svend1111 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-December-2013
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svend1111 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilke tv er bedst
    Sendt: 12-Januar-2019 kl. 07:54
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2019 kl. 09:06
Af de to nævnte ville jeg foretrække Samsungen. Sådan et, dog i 40", hjalp vi min mor med at anskaffe i efteråret.

Du kan læse en test af 55"-versionen på lydogbillede.dk


Det får en udmærket test i forhold til den daværende pris og har været under 4.000,- kr. i 55" siden.

Samsungen har været beskrevet som det tv, der giver mest for pengene i denne prisklasse i 2018, så der er vist ikke så meget at gå fejl af, og min mor er da også tilfreds med sit tv.

Mvh. Jørgensen
Til top
xnpf Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xnpf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2019 kl. 20:54
Endnu en stemme på Samsung tv'et herfra 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu