recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Onkyo A5VL receiver SOLGt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Onkyo A5VL receiver SOLGt

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Tonedøv Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Januar-2011
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tonedøv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2019 kl. 22:28
Hmm - jeg skal i hvert fald have mulighed for fjernbetjent on/off.

Har ikke erfaring med den slags kontakter - har du en, der keder sig i en skuffe?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2019 kl. 22:42
Så vidt jeg kan se, har A5VL en rigtig tænd og sluk knap på fronten. Sådan en der afbryder for 230 volten. Derfor ingen fjernbetjening on/off.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2019 kl. 14:28
Ja den har en rigtig tænd og sluk knap foran.

Mht. en Remote til at slukke for kontakten vil jeg bruge sådan en her fra IKEA 

Men har ikke nogle i overskud desværre.
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2019 kl. 14:39
Op stadig til salg da jeg ikke har hørt tilbage fra tonedøv
Til top
Tonedøv Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Januar-2011
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tonedøv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2019 kl. 19:26
Sorry - my bad, jeg har åbenbart misset mailen om, at du havde svaret tilbage på min PB.

Beklager, men det er OK med mig, hvis jeg stadig er i spil.
I så fald må du lige sende mig PB igen, så vi kan aftale det praktiske - og så skal jeg nok være lidt vaksere med at læse den... Embarrassed
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2019 kl. 19:39
Helt i orden, det sker jo! Jeg sender en besked
Til top
rasputin Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Februar-2004
Status: Offline
Point: 109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasputin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2019 kl. 19:19
Hvis den ikke er solgt vil jeg gerne købe.
Vh
Morten
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2019 kl. 19:43
Den er solgt til tonedøv! Men tak for budet!
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2019 kl. 07:48
Du kan rette overskrift til solgt. Så er der ingen der er i tvivl.Smile
Til top
Tonedøv Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Januar-2011
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tonedøv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2019 kl. 08:39
Hej Rasputin

Jeg har ikke fået den taget i brug endnu, og det kan være, den ender med at blive til overs alligevel.
(jeg roder lidt rundt med mit setup for tiden, og hvis sandheden skal frem, var det lidt et trøstekøb, fordi det går så miserabelt på fodboldfronten p.t....Embarrassed)

Skal jeg smide dig en besked, hvis forstærkeren ender som forsømt barn hos mig?
Så kan den lige så godt komme til et kærligt hjem - selvfølgelig til samme pris, som jeg gav.
Til top
rasputin Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Februar-2004
Status: Offline
Point: 109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasputin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2019 kl. 21:13
Skal bruge den som gave i den kommende weekend. Så det skal gå hurtigtSmile
Til top
Tonedøv Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Januar-2011
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tonedøv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2019 kl. 15:14
Jeg kommer desværre tidligst i gang med at rode med den i næste uge, så du må nok hellere finde en anden løsning på gaven... Confused
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu