recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR app på Sony tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DR app på Sony tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
The_Unforgiven Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 450
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér The_Unforgiven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DR app på Sony tv
    Sendt: 15-Januar-2019 kl. 14:24
Jeg har et Sony 65X8507C .
Den indbyggede app kan ikke live tv.
Kan man hente en android app og så installere den på tv ?????
 
 
Stein
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4412
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2019 kl. 10:59
DR har endnu ikke en app til Android TV.

Nogle brugere anvender Kodi, hvor man kan installere et DR-plugin. Alternativt kan man bruge den indbyggede Chromecast-funktion i Android TV.
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2019 kl. 11:34
Nemmere endnu vil være at  installere kodi appen og tilføje DR appen med live kanaler

Mvh Michael 
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2058
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2019 kl. 16:08
Du kan prøve at høre mkjensen....


... og hvis du kan lave en "backup" af din Sony DR app, så er jeg interesseret i at undersøge om den kan sideloades på andre Android TV enheder......
miri
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu