recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af Samsung i Tyskland Tizen Apps
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af Samsung i Tyskland Tizen Apps

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dennis Blaaberg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2019
Sted: Farum
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dennis Blaaberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af Samsung i Tyskland Tizen Apps
    Sendt: 15-Januar-2019 kl. 18:30
Hej Recordere.

Jeg er faldet for Samsungs the frame i 43” til vores soveværelse og der er tæmmelig meget at spare ved at kæbe det på Amazon.de. Jeg kan få det fragt frit leveret så besparelsen er 4000 kr hvilket jeg synes er en pæn besparelse. 

Mit spørgsmål går på om nogen herinde har Samsung skærme med Tizen som er fra Tyskland eller andre lande ? Skærmen skal primært bruges med app , YouSee , Viaplay, Netflix , DR tv. Men kan disse overhoved hentes når det er en tysk skærm ? Jeg kan selvfølgelig vælge bare at Chrome caste det jeg vil i stedet for men ville gerne kun e bruge Apps på tv hvis muligt. Er der nogen der ved om jeg kan købe det eller om det er ubrugeligt i forhold til Tizen Apps ? Håber nogen ligger inde med den viden jeg søger.

 På forhånd tak og god aften!  :) 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu