recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: SD Kort - 1 GB eller 2 GB max
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: SD Kort - 1 GB eller 2 GB max

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
claus64 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus64 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: SD Kort - 1 GB eller 2 GB max
    Sendt: 16-Januar-2019 kl. 11:11
Hej
Jeg skal bruge et SD kort på 1 eller 2 GB, da det er det eneste min 3D printer kan læse Sleepy

Er der nogle herinde der ligger inde med et gammelt SD kort, i den originale størrelse, som måske vil af med det? Jeg kan hente i KBH området i aften, og vil da gerne give lidt øl eller kontanter for det.

Skriv evt sms på 31136464 eller skriv her i tråden eller PB 

På forhånd tak

MVH Claus
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 986
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2019 kl. 12:08
Hvis du blot har brug for den alm. størrelse SD (fysisk, ikke hukommelsesmæssigt), så sælges mange nye micro-SD kort jo med adapter til alm SD - og kan fås overalt, hvor de sælger hukommelseskort.
Til top
claus64 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus64 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2019 kl. 12:14
Hej
Ja tak - men kan heller ikke finde MicroSD med kun 1-2 GB - Har en Replicator 3d printer, hvor kortet skal formateres i FAT, og på max et 2 GB kort. Der er ingen umiddelbare "hacks" til at få et større til at virke- med mindre man har lavet et image af det oprindelige kort, og så får det ned på et kort med højere kapacitet. Desværre er mit originale kort nu kaput, så den løsning kan jeg ikke bruge :) 


Til top
Henrik_45 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Januar-2008
Sted: Aalborg, DK
Status: Offline
Point: 378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_45 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2019 kl. 15:18
Med lidt søgning på nettet så fandt jeg et 1GB kort til 49kr + forsendelse

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2019 kl. 17:10
Har et 2GB transcend kort lige her i den bærbare.
Det vil jeg da gerne bytte til et med højere kapacitet, men jeg bor helt ovre i det mørke Jylland, hvor du næppe kommer "lige forbi" :-(

Så er det nok lettere at "høste" et par stykker her:

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
claus64 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus64 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2019 kl. 21:07
Tak for svar. Har fået et her til eftermiddag og printeren er i gang igen

Claus 
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2019 kl. 17:24
Jeg er i gang med lidt oprydning, og har fundet et uåbnet 2 GB. Vil du have et i reserve? Det skal kun koste forsendelsen.
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu