|
B&O Multiroom udfordringer |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Vejrup
Guld medlem Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 677 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er sikker på at hvis du spørger pænt, vil du blive lukket ind i hulen. Det kan på det varmeste anbefales, der er en masse saglige debatter samt en masse gode råd og vejledning og ikke så meget fnidder
|
|
millemis
Guld medlem Oprettet: 16-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1791 |
Funktioner
Tak(0)
|
@Vejrup
Sikkert - men det kræver jo et ‘medlemskab’ først. ....jeg har og kommer aldrig til at få en Facebook account. MM
|
|
kskruger
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg havde ingen problemer med at få adgang til gruppen, den kom ret hurtigt efter, at jeg anmodede om det.
Jeg har dog ikke benyttede mig af af det endnu. Da jeg tror at jeg har fundet ud, hvad der gav mig problemer med min B&O Multiroom. Efter jeg gik ind på min Yousee router og har reserveret deres ip adresser så har det virket. |
|
Vejrup
Guld medlem Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 677 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dejligt at du er kommet ind i gruppen , ja jeg vil også helt klart anbefale at sætte faste IP til dine B&O Produkter som skal bruges i multiroom. Hvertfald når du benytter B&O's egen app. Det er lidt noget andet når man benytter AirPlay og ChromeCast.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |