recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V/S: Komplet 5.2 receiver og UHD afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V/S: Komplet 5.2 receiver og UHD afspiller

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V/S: Komplet 5.2 receiver og UHD afspiller
    Sendt: 21-Januar-2019 kl. 17:06
Hej alle.

Jeg leger lidt med tanken om at skifte til en anden løsning og i den forbindelse er jeg lidt interesseret i at høre hvad nuværende opsætning kan indbringe.

Receiver: Sony STR-DN1080 - Alder Nov. 17 (kvittering haves)
Bluray UHD: Sony UBP-X800 - Alder Nov. 17 (Kvittering haves)

Standen er fuldstændig fejlfri, afspilleren har måske afspillet 4-5 film, så den er ihvertfald ikke slidt op. Fjernbetjeninger er stort set ubrugte. Diverse manualer haves også.

Højtalere:
Center: XTZ 99.25
Front: XTZ 99.25
Rear: XTZ 99.23 + Standere
Subwoofere: XTZ 99W12S (Left & Right)

Center/Front/Rear mener jeg er fra 14 - Kvittering haves ikke længere, men kan vel skaffes fra forhandleren hvis det er nødvendigt
Subs er jeg 2. ejer af og har en kvittering herpå "et eller andet sted i flytterodet" :)

Alle højtalere, subs og standere er i sort højglans. 
Alt er naturligvis i fuldstændig upåklagelig stand, kan være mikroskopiske ridser i højtalere (nær umuligt at undgå), men intet som helst man kan se i dagligdagen - frontstof mv intakt på alle.

Neeo Remote + Brain kan eventuelt medfølge samt diverse kabler (signal til subs samt kabler til fronthøjtalere nok det eneste af reel værdi) 

Jeg ville jo nok foretrække det hele kom videre sammen, men det er jo ikke altid lige let, så noget vurdering samlet eller "opdelt" ville være fint - jeg er lidt på bar bund hvad den slags angår. 

Hvis det har indflydelse på vurderingen befinder det sig i Hjørring - Nordjylland, og det er afhentning her på adressen. Jeg har original emballage til subwoofere, resten er for længst borte 

Samlet bud med henblik på salg modtages naturligvis også gerne (ser helst samlet salg hvis det kan lade sig gøre, hvis ikke så må jeg jo se hvordan det udvikler sig)

Hvis noget skal uddybes må i sige til, ellers er der vist blot at sige - Vurder løs :) 

 


Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2019 kl. 17:36
2 døgn uden et fornuftigt indspark, det plejer da ikke at ligne dette forum :) 
Mangler der noget info, eller er de 150 der har kigget, bare på lige så bar bund som jeg selv er ? :)

Min egen mavefornemmelse er noget ala 12000 for det hele, er det helt i skoven ?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu