recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny humax boks 4 k
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny humax boks 4 k

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lofferen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-December-2007
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lofferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny humax boks 4 k
    Sendt: 22-Januar-2019 kl. 20:14
hej alle har lige fået den. Har et spørgsmål skal den slukkes med fjernbetjening eller skal den bare være tændt. Synes jeg har læst at man ikke kan sætte den i stand by
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2019 kl. 08:49
Jeg slukker min og har sat i laveste strøm forbrug. 

Reelt skal boxen ikke lave noget. Den har ingen harddisk, så den skal ikke optage. Den skal kun streame. Hvis jeg vil sætte den til at optage noget, så gør jeg det via App'en på telefonen. Ingen grund til at tænde boxen.
Til top
Lofferen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-December-2007
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lofferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2019 kl. 10:35
Hej Per, tak for svar
 
Når du skriver slukket er det så helt bagpå.*S* jeg har bare sat den i standby, bruger den jo til tv kiggeri også.
Henrik
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2019 kl. 10:41
Ikke bag på.

Bare standby, men sat til max strøm besparelse
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu