recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B: iPhone XS Max 256GB ---> iPhone XS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B: iPhone XS Max 256GB ---> iPhone XS

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Gucal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 25-Juni-2013
Status: Offline
Point: 429
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gucal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B: iPhone XS Max 256GB ---> iPhone XS
    Sendt: 22-Januar-2019 kl. 20:29
Hej Recordere. 


Den bedre halvdel kan ikke vænne sig til den store skærm på iPhone XS Max derfor ønsker jeg at bytte med en normal XS. 

Info min tlf:
- iPhone XS Max 256GB Guld
- Købsdato: Slut November 2018
- Kvittering: JA, købt hos 3
- Original emballage: JA, oplader ubrugt 
- PanzerGlas + Cover fra dag 1 derfor er standen helt perfekt fuldstændig som ny tlf. 

Krav til din XS:
- Min 256GB 
- Max 6 mdr gammel
- Original kvittering med Pris + IMEI er et must ergo følgeseddel, ordrebekræftelse osv er ikke en kvittering og er NO GO. 
- Skærmen skal stå absolut 110% fejlfri dvs heller ikke nogen lommeridser, det vil være at foretrække hvis din også har haft PanserGlas fra dag 1.
- Lommeridser andre steder er OK dog ingen decideret dybe ridser eller skræmmer.
- Den skal ikke have haft nogen som helst former for reparation, udskiftet skærm osv duer ikke!

Skriv hvad du har også tager vi den derfra. 
Jeg har mulighed for at mødes i hele Sjælland og kører gerne ud til dig. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu