recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsing Q6FN 82" Backlight/Clouding
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsing Q6FN 82" Backlight/Clouding

 Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 611
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JENC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2019 kl. 09:12
Tak for input.

Og tilbage til spørgsmålet. Er der nogen der har Q6FN, i 65", og kan fortælle om oplevelserne med den?
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2019 kl. 10:19
Måske du lige skulle rette overskriften

Retskrivningsordbogen

samsing sb., -en, -er, -erne (person fra Samsø)

Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2019 kl. 10:21
Oprindeligt skrevet af JENC JENC skrev:

Tak for input.

Og tilbage til spørgsmålet. Er der nogen der har Q6FN, i 65", og kan fortælle om oplevelserne med den?

Tror ikke helt du har forstået... Det er et LCD tv med lys i blokke bagved panelet og dermed har de det ALLE i et varieret omfang. Udpak 10 af samme model og de har det alle mere eller mindre. 
Du kan KUN købe et OLED for at undgå det og få et godt billede. 
Til top
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 611
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JENC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2019 kl. 10:29
Hej

Jo, jeg har forstået det. Og jeg kunder godt opbygningen med lys i blokke. Og jeg kender det bedre, og lidt dyrere alternativ X9005F fra Sony som jeg også kigger på. 

Men som du selv skriver ".... de har det alle mere eller mindre. ". Og jeg vil gerne høre fra folk der har en 65" udgave af Q6FN i hvilket omfang de oplever det. 

Og ja, jeg ved godt et svar vil være en subjektiv vurdering, men stadig et svar. F.eks. er tråden her og diskussionen omkring 82" udgaven og Sony alternativ jo et godt input - til den størrelse. (og ja, jeg ved det burde være det samme på tværs af panel-størrelser, men I ved også alle sammen, at det ikke nødvendigvis er tilfældet, og at lysblokken til edge skal skyde mere lys afstand og længere afstand på et større panel). 

Så er jeg så heldig, at nogen har 65"-versionen, hører jeg gerne hvordan de oplever den. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 567
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu