recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Shield og yousee og viaplay
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Shield og yousee og viaplay

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Micmac Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Januar-2019
Sted: Dk
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Micmac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Shield og yousee og viaplay
    Sendt: 26-Januar-2019 kl. 14:34
hej jeg oplever at efter noget tid så virker yousee app'en ikke og jeg bliver nød til at clear cache og data og så geninstallere den før at den virker, det samme med viaplay den står bare og loader hele tiden. Er der andre der har dette problem og har en løsning  
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2019 kl. 01:29
Har haft problemet en enkelt gang i forbindelse med Viaplay og det var sidste gang efter en Shield expierence opdatering.

Ellers aldrig problemer med nogle apps, og eller Yousee app.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Dkiceman Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2017
Sted: Mors
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dkiceman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2019 kl. 01:38
jeg har aldrig oplevet at yousee app eller viaplay app har stoppet med at virke, har endda brugt yousee app hverdag siden den var i beta test perioden..

hjemme hos os har vi droppet tv boksen fremfor shield og diverse apps så det er hverdag de bruges.. 

jeg kører med shield beta program også 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu