recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Manglende kanalnavn på Panasonic recorder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Manglende kanalnavn på Panasonic recorder

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
FH Aalborg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-Januar-2019
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FH Aalborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Manglende kanalnavn på Panasonic recorder
    Sendt: 30-Januar-2019 kl. 11:40
Hej

Vi har fået et lille problem, som vi håber I kan hjælpe os med.

Vi har et par Panasonic DVD-optagere - en BCT845 og en nyindkøbt BCT760.
Stofa har ændret på kanalerne, så i går var jeg inde og opdatere dem begge. Det gik som det skulle.
MEN efter opdateringen er der sket en ændring på listen, der viser de programmer der venter på optagelse - på skærmbilledet "Timer Recording".
På den nye BCT760 viser listen navnet på den kanal der skal optages på i kolonnen "Channel Name" . Sådan var det også før kanalopdateringen.
På den gamle BCT845 viser listen kun teksten"Programme Name" men ingen kanal navn.
Jeg synes jeg har kigget alle steder, herunder opsætning og manual, og sammenlignet de to maskiner, men jeg kan altså ikke se, hvad jeg skal gøre for at få kanal navnet frem igen.
Jeg håber en af jer kan give mig et par stikord.

På forhånd tak.
FH Aalborg
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu