recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lag i fifa19
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lag i fifa19

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Glazzy76 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Marts-2014
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glazzy76 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lag i fifa19
    Sendt: 04-Februar-2019 kl. 20:25
Hej forum

Jeg døjer med lidt problemer når jeg spiller fifa19 og vil høre om der er nogen der kan nikke genkendende til noget af det samme og evt har forslag til en løsning. 

Det startede i rivals med at hakke hvorefter grafikken gik helt vildt hurtigt derefter for ligesom at indhente det forsømte. Så begyndte spillerne også at føles træge, som de løb i sand. De drejer også Sindsygt langsomt. Og der er også lidt forsinkelse når jeg trykker på knapperne hvilket gør første gangs skud og afleveringer mm stort set umuligt. 
Det gør nu det samme i squad battles som er offline, afleveringer er generelt for korte ligegyldig hvor meget fart jeg gir dem og alle bevægelser er meget langsomme. 
Det skal nævnes at der var ikke de nævnte problemer til at starte med, det er kommet efterhånden og her på det sidste er det næsten konstant. 
Har spillet fifa siden fifa14 og har aldrig oplevet det så slemt som nu. I de andre udgaver kunne der en enkelt kamp eller 2 være lidt knas, men det var også det. 
Har prøvet at slette og geninstallere spillet, bruger altid kablet forbindelse, mit net siger 25/4 ved test på ps4. 

Det er stort set uspilleligt efterhånden, så håber der er nogen der har et godt råd

På forhånd tak Smile
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2019 kl. 10:27
Det lyder som input-forsinkelse kombineret med et motion-system på din skærm. Hvilken skærm anvendes? De fleste har en Spil-profil, hvori forsinkelse nedbringes og motion-systemer deaktiveres.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu