recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Elektronisk postmelder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Elektronisk postmelder

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2019 kl. 16:56
Oprindeligt skrevet af BlueFox BlueFox skrev:

Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Hvordan er rækkeviden på dens wifi, når den sidder inde i en metal postkasse?


Man kan vel forbinde antennen til metalhuset?
LOLLOLLOLLOLLOL
Nej det kan man altså ikke bare.


Redigeret af Axlon - 15-Februar-2019 kl. 16:57
Mvh Jesper
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 717
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2019 kl. 19:03
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2019 kl. 11:06
Oprindeligt skrevet af digitalt.tv digitalt.tv skrev:

Jeg har lavet en baseret på Sonoff Pir og RF Bridge. https://digitalt.tv/traet-af-at-tjekke-en-tom-postkasse-byg-din-egen-postmelder-med-bevaegelsessensor/
Stødte helt tilfældigt på din dine gode artikeler omkring Sonoff i går, mens jeg søgte på en metode til at få koblet min hjemmebygget kloakoversvømmelse sensor til mit netværk.
PT fungere den blot med en lysdiode der tænder ude ved kloakbrønden, hvilket man meget nemt overseer.
Så jeg har allerede bestilt en RF-bridge hjem og to dørsensorer til at lege medBig smileBig smileBig smile

Der er jo rig mulighed for virkelig at kunne nørde med Sonoff systemmet.LOLLOL
Mvh Jesper
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu