recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny SONOS Connect:amp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny SONOS Connect:amp

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fensholm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-November-2012
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fensholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny SONOS Connect:amp
    Sendt: 13-Februar-2019 kl. 14:44
Jeg har købt en gammel connect amp, som desværre ikke virker trådløst. SONOS har tilbudt mig at jeg kan købe en ny for 3049 kr. 

Er nogen interesseret i at købe en helt ny Connect Amp til ca. 3500? Som altså ikke er bestilt endnu...

Så får jeg dækket lidt af udgiften til den gamle, og en af jer kan få en spritny Connect Amp.

Mvh
Andreas
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2019 kl. 17:26
Er det den helt nye ?

Hvor i landet er du fra ?
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
fensholm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-November-2012
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fensholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2019 kl. 22:03
Hej Benjamin

Det er ikke den nye AMP. Det er den gamle connect:amp


Jeg bor i Glostrup.

Mvh
Til top
Scubaghost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Marts-2007
Sted: Norsjælland
Status: Offline
Point: 1176
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scubaghost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2019 kl. 17:03
hej
Det kan jeg meget vel være interesseret i. Hvornår kan vi handle?
Bedste hilsener
Lasse
Til top
Scubaghost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Marts-2007
Sted: Norsjælland
Status: Offline
Point: 1176
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scubaghost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2019 kl. 17:04
hov
Jeg misforstod også dit indlæg.
Jeg er kun interesseret i den nye sorte AMP
Bedste hilsener
Lasse
Til top
henrikbp Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-December-2007
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrikbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2019 kl. 15:44
Kunne godt være interesseret, men er en del under dit forslag. Omkring 6 mdr. til 1 år gamle amps sælges på dba for omkring 2500 kr. så jeg er deromkring. Det er jo ikke en vare der som sådan slides så om den er ny eller 1 år betyder ikke så meget for mig.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu