recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - internet sommerhus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

internet sommerhus

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
justand Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-April-2012
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér justand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: internet sommerhus
    Sendt: 14-Februar-2019 kl. 20:52
nogen med kendskab til fælles internet for 3 familiesommerhuse på række med afstand på ca. 75 meter mellem hvert hus. Findes der en brugbar løsning med internetdeling?
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2019 kl. 21:22
Hvad en router med et 4G modem i det midterste hus og så trække et netværkskabel til hver af de andre huse?
Til top
justand Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-April-2012
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér justand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2019 kl. 21:25
det er en mulighed, men jeg havde tænkt på trådløs forbindelse, lidt ala lufthavne.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2019 kl. 21:49
Måske bør du også skrive hvem der leverer internet.

Hvis det er 4g, vil jeg anbefale 3 routere med datadeling.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu