recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal jeg se Alita: Battle Angel?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skal jeg se Alita: Battle Angel?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6052
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skal jeg se Alita: Battle Angel?
    Sendt: 15-Februar-2019 kl. 17:41
Den har fået dårlige anmeldelser
Men den har en høj karakter på imdb
Hvad siger du, hvis du da skal se den denne weekend: Hot eller snot?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2019 kl. 18:56
Det er jo en af den slags film "filmeksperter" ofte elsker at hade, så jeg ville ikke lægge vægt på hvad anmelderne mener.

Den almindelige biografgænger ser ud til at synes den er ganske god, og det synes jeg vejer tungere end hvad smagsdommerne synes.


Redigeret af Deschain - 15-Februar-2019 kl. 18:57
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2019 kl. 21:58
Samme historie på Rotten Tomatoes. Anmelderne hader den, publikum elsker den. Men der er jo heller ingen historie om homoseksuelle eller intetkønnede dværge. Så er den jo ikke inkluderende nok for moderne anmeldere :)
Til top
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 738
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vclarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2019 kl. 22:35
Jakob Stegelmann elsker denWink

Redigeret af vclarke - 15-Februar-2019 kl. 22:36
Til top
nbu001 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Status: Offline
Point: 890
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nbu001 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2019 kl. 01:55
Ja! blog.nilsbuch.dk Wink
           
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 6616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2019 kl. 09:25
Jeg skal i hvert fald se den. 

I går læste jeg Christian Monggaards anmeldelse i Information. Citat:

Det er dog menneskeligheden midt i al teknologien, som gør Alita: Battle Angel til andet og mere end en opvisning i avancerede effekter. Doktor Ido er lige dele Frankenstein og Gepetto, og som han på et tidspunkt siger til sin ’datter’, så handler det ikke om, hvad hun er skabt til – krig og drab – men om hvad hun selv vælger at bruge sine utrolige evner til. Hun har et hjerte og en hjerne, og begge dele skal hun som en moderne Pinocchio lære at bruge dem på den bedst mulige måde.
Venlig hilsen
KB
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2019 kl. 10:37
Det ligner en Sci-fi film i den lette genre, som Avatar og Ghost In The Shell. Lyder også til at den er lige så vellykket i CGI. Og så er actionscenerne rent faktisk lavet i et tempo så man også kan se hvad der sker.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6052
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2019 kl. 17:42
Så er den set
Er glad for sci-fi, og den her er sgu godkendt

Redigeret af jake51 - 17-Februar-2019 kl. 21:38
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu