recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Købt: Nvidia Shield TV 4K 16gb
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købt: Nvidia Shield TV 4K 16gb

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Madhouse Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madhouse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Købt: Nvidia Shield TV 4K 16gb
    Sendt: 17-Februar-2019 kl. 15:18
Hej 

EDIT: Har fundet en. 

Er der nogen der har en Nvidia Shield til overs?

Det skal være 4K modellen - men om det er med controller eller ej er ikke så vigtigt. 

/Mads


Redigeret af Madhouse - 18-Februar-2019 kl. 20:01
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2019 kl. 11:46
Der findes ikke andet end 4K modeller af Shield ;-)
Til top
Madhouse Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madhouse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2019 kl. 11:54
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Der findes ikke andet end 4K modeller af Shield ;-)

javel ja :) - tænkte faktisk på det, men jeg gad ikke undersøge om der måske var en ældre version.


Til top
FlyingHippo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Januar-2016
Sted: ---
Status: Offline
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér FlyingHippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2019 kl. 11:59
Der findes en 2015 og en 2017 version

Eneste forskel er at 2017 fysisk er en anelse mindre, og så er joypad'en blevet re-designet, og så mener jeg heller ikke der er SDkort i den nye
Atmos 7.2.4 Bio done:

Center
Dali Suite C0.8

Fronter/Surround/Surround back
6xDali suite 2.8

4xHeight FrontBack
Dali Suite R0.8

2x Klipsch R-115SW

150" Hjemmelavet Bistrech lærred
Til top
Madhouse Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madhouse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2019 kl. 12:06
Oprindeligt skrevet af FlyingHippo FlyingHippo skrev:

Der findes en 2015 og en 2017 version

Eneste forskel er at 2017 fysisk er en anelse mindre, og så er joypad'en blevet re-designet, og så mener jeg heller ikke der er SDkort i den nye



jeg kender ikke så meget til de Nvidia andet end jeg skal bruge den som media player. PLex, netflix osv. har læst den skulle være ganske god til det. :)

Til top
FlyingHippo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Januar-2016
Sted: ---
Status: Offline
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FlyingHippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2019 kl. 13:54
Jeg har selv en 2015 model i hjemme biografen og er superglad for den. Er på jagt efter en mere til soveværelset også :)
Atmos 7.2.4 Bio done:

Center
Dali Suite C0.8

Fronter/Surround/Surround back
6xDali suite 2.8

4xHeight FrontBack
Dali Suite R0.8

2x Klipsch R-115SW

150" Hjemmelavet Bistrech lærred
Til top
Madhouse Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madhouse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2019 kl. 14:05
Jeg var faktisk i ELmutanten i går for at hente den de havde på lager, men som sædvanligt når der kun er én på lager er der ingen der ved hvor den står.


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu