recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Venom - ska' man ha' den?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Venom - ska' man ha' den?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Venom - ska' man ha' den?
    Sendt: 22-Februar-2019 kl. 12:41
Så landede Venom på hylderne i butikkerne, og det er jo en slags Marvel ... men den har ikke fået skide fede anmeldelser. Hvad synes I? Holder den, skal man vente til den kommer på tilbud eller blot ignorere den?
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2019 kl. 12:46
Jeg venter til CDON har den i 3 for 200.

Husk at Føtex og Bilka har den til 99,- i den næste uges tid.

Redigeret af Naiera - 22-Februar-2019 kl. 12:47
Til top
GreedyDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-September-2011
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér GreedyDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2019 kl. 13:35
Jeg syntes den var mega fed ;-) Så den kan klart anbefales herfra.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2019 kl. 13:52
Jeg kunne ikke lide den, sagde mig ikke rigtigt noget
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-December-2004
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 456
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2019 kl. 17:46
Jeg havde ret store forventninger til den, da jeg er vild med Tom Hardy, den lagde også godt ud, men fes fuldstændig ud omkring halvejs.

Jeg forlod biffen mega skuffet.
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2019 kl. 08:06
Hvis man kan lide Tom Hardy, så skuffer filmen, da han slet ikke spiller sig ud. Det er en god tømmermændsfilm da den ikke stiller de store krav til indlevelse og tankevirksomhed, men en skuffelse da den kunne have været så meget mere.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4414
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2019 kl. 09:19
Jeg har købt den - synes det var fin "slå hjernen fra" underholdning og lyd/billede fik vist hvad bioen er i stand til. Men den vinder ingen priser og sætter ikke nogle filosofiske tanker i gang :)
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2019 kl. 09:40
Oprindeligt skrevet af GreedyDK GreedyDK skrev:

Jeg syntes den var mega fed ;-) Så den kan klart anbefales herfra.

Enig. Forstår ikke den dårlige omtale. God humor, og tro mod tegneserien.
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2019 kl. 18:21
Synes den er rigtig god, dog ville jeg ønske, at de ikke havde censureret den så meget - alle de voldsomme scener er klippet fra.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2019 kl. 19:52
Censureret i forhold til hvad?
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2019 kl. 20:13
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Censureret i forhold til hvad?

I forhold til hvad instruktøren og Tom Hardy ønskede. De så gerne en R rating, men meget blevet skåret fra for at kunne få en PG-13 rating.
Til top
nbu001 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Status: Offline
Point: 890
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nbu001 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2019 kl. 03:08
Nej! Hvem er man?
           
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu