recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Aircraft Carrier: Guardian of the Seas
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Aircraft Carrier: Guardian of the Seas

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Aircraft Carrier: Guardian of the Seas
    Sendt: 22-Februar-2019 kl. 15:09
Jeg har jo altid været ellevild med både skibe og fly. Den første del tog 4 dejlige år af mit liv, og den næste del tog godt 40 pragtfulde år.

Ind i mellem går jeg på jagt efter filmudgivelser som jeg ikke ser alle steder. Det har jeg også gjort i dag, og faldt over denne:



Filmen skulle være i en udmærket billede kvalitet i IMAX 4K. En god kombination af mine to interesser.

Du kan se en "trailer" fra dokumentarfilmen her:

https://www.youtube.com/watch?v=TZ0BuLsNhno

Filmen kunne bl.a. købes hos amazon.us. Det bliver nu en dyr bestilling, små 400 kr., for jeg har ikke tålmodighed til at vente op i mod en måned på filmen. Nu skulle den gerne komme om en uges tid. Spændende om jeg også modtager Post DK´s dummebøde..


Redigeret af Hother - 22-Februar-2019 kl. 15:32
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu