recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - b&o avant 55 mk1 kontra Avant 55 ng?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

b&o avant 55 mk1 kontra Avant 55 ng?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HIL1963 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HIL1963 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: b&o avant 55 mk1 kontra Avant 55 ng?
    Sendt: 24-Februar-2019 kl. 12:05
Hej
Har søgt en del på nettet om forskel og anbefalinger da jeg gerne vil udskifte mit BV7-40 til et Avant 4K tv.
Men er der nogen forskel på et mk1 og et NG andet end det sidste er android?
Da jeg køber et brugt er der jo lidt forskel på pris så hører gerne om erfaringer og viden.
Har kun fundet en artikel fra UK og da anbefaler de fleste faktisk mk1.

pft og god søndag


mvh Henrik

Sony A80J oled serie 77"
Denon AVR-X3500H forstærker
BOWERS & WILKINS HTM6 S2 center
4 x Beolab 3
Beolab 2
Wharfedale Slim Bass 8 til under sofa
DALI ALTECO C-1 (Atmos)
APPLE TV 4K

Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2019 kl. 09:29
Jeg ville holde mig væk fra Android platformen, den har aldrig være god - har selv haft BV14 med samme platform som NG, og det virkede bare ikke gennemført. Der er dog kommet en update inden for de sidste 2-3 uger som gør at tv'et faktisk er brugbart, og menu styrringen er blevet hæderlig. Jeg ville personligt gå efter en MK1.
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1970
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2019 kl. 08:28
Android platformen er imho blevet god med Oreo (uden at vide om den version så er relevant ifht B&O modeller?) - Og så er den slags jo subjektivt ifht temperament og ikke mindst vaner. F.eks. fortrækker både kæresten og jeg soveværelsets langt bredere brugerkonfigurerbare Android Oreo med dens "next" funktion og dens oversigtsgivende "channels" funktion over der langt mere kedligt organiserede og oplysningsfattige thumbnails på tvOS setupet i stuen.
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2019 kl. 08:42
Oreo ligger ikke på AVANT NG
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu