recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan en Sony XF9005 ejer hjælpe...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan en Sony XF9005 ejer hjælpe...

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JENC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan en Sony XF9005 ejer hjælpe...
    Sendt: 25-Februar-2019 kl. 10:37
Hej

Jeg har et 65" Sony XF9005 på min shortliste til næste TV. 

Et af de punkter der går igen i flere reviews, er relativ lang tid til kanalskift, på almindelig TV-kigning - DVB-C. Inden jeg køber kunne jeg rigtig godt tænke mig at se hvor lang skiftetiden vitterligt er i praksis. 

- Kunne en X9005F ejer lave et youtube klip, hvor de viser remote og skærm i klippet, og markerer et tydeligt tryk på fjernbetjeningen for kanalskift, og jeg så kan se hvor lang tid det tager. 

Gerne DVB-C YouSee, da det er det jeg bruger. (Stofa er sikkert same-same)

Jeg kan desværre ikke bruge subjektive vurderinger, som "det virker fint nok", "Det er ikke et problem for mig", "I praksis tænker du ikke over det", osv. Jeg vil rigtig gerne se det med mine egne øjne :-) 

Jeg kan ikke finde forretninger der har fjernsynet tilsluttet andet end et HDMI-feed...

Og har I andre erfaringer, gode og dårlige, som ejere af X9005F gerne vil dele, hører jeg gerne det. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu