recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Android™ 8.0 Oreo™ – softwareopdatering tilgængeli
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Android™ 8.0 Oreo™ – softwareopdatering tilgængeli

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Android™ 8.0 Oreo™ – softwareopdatering tilgængeli
    Sendt: 02-Marts-2019 kl. 09:48
Sådan en mail fik jeg i begyndelsen af året, hvor Android Oreo skulle rulles ud til mit Sony TV den 30/1.
Dette er alligevel ikke nået til Jylland endnu - eller har nogen af jer automatisk fået opdateringen direkte ned i fladskærmen?

Det skulle vist give en markant ændring af brugerfladen, så jeg er lidt lunken ved at skulle opdatere manuelt
Steen
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2019 kl. 10:03
Den er pr 14 februar blevet suspenderet, da der pt foregår fejlretning. Så den kan heller ikke hentes manuelt.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2019 kl. 10:24
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2019 kl. 13:15
Tak for informationen
Steen
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1970
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2019 kl. 11:22
Jeg har downloaded til AF8 m.fl. modeller i samme pulje liggende på mit USB stick endnu - Jeg har ikke oplevet nogle fejl og er blevet rigtigt glad for det nye mere bruger-konfigurerbare interface.

Hvis der er nogle der gerne vil have det nu officielt fjernede downloaded kan det jo hurtigt deles.
EDIT: Hvis jeg da ellers kunne finde skidtet. EDIT2: USB-stick fundet igen

Vi får jo helt sikkert et update senere der retter den/de der for de fleste usynlige og ukendte fejl som jeg og mange andre ikke er stødt på.

ps. er der nogle der ved hvad fejlen og fejlretningen omhandler?

Redigeret af TBC1 - 09-Marts-2019 kl. 09:20
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2019 kl. 22:48
Det virker da til det er ude officielt nu. Jeg har fået mit AF8 i dag, og da jeg tændte det første gang, ville den selvfølgelig tjekke for opdateringer. Efter jeg var færdig med opsætningen lå der en genvej på hovedskærmen der hedder "se nyhederne i Orio" eller noget i den stil.
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1970
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2019 kl. 09:18
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Det virker da til det er ude officielt nu. Jeg har fået mit AF8 i dag, og da jeg tændte det første gang, ville den selvfølgelig tjekke for opdateringer. Efter jeg var færdig med opsætningen lå der en genvej på hovedskærmen der hedder "se nyhederne i Orio" eller noget i den stil.
"Se nyhederne i Oreo" informationen har lagt længe i Nougat versionen - Endog noget tid før det blev tilgængeligt som manuelt download (der midlertidigt er fjernet igen) og længe før det bliver tilgængeligt som automatisk opdatering. Som sagt har jeg det liggende hvis det har interesse.


Redigeret af TBC1 - 09-Marts-2019 kl. 09:21
Til top
Molstyren Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Marts-2019
Sted: Knebel
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Molstyren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2019 kl. 19:58
Jeg kunne nu godt tænke mig den opdatering til mit AF8 :)
Er det noget du kan sende til mig :)

På forhånd tak :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu