recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløs oplader fra PURO
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Trådløs oplader fra PURO

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2019 kl. 12:24
Kan det passe at jeg skal tilkøbe en 3.0 fast charger adapter for jeg kan udnytte de 10w fast charge med den Anker?
          
Til top
AndyJeps Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndyJeps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2019 kl. 13:09
Det står der jo.

Farst Charge Mode requieres a Charge 3.0 charger (NOT INCLUDED)
AndyJeps
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2019 kl. 16:53
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Kan det passe at jeg skal tilkøbe en 3.0 fast charger adapter for jeg kan udnytte de 10w fast charge med den Anker?
De 10W skal jo komme et sted fra, og der er formodentlig også noget konverterings tab i de trådløse dimser der yderligere skal lægges til. Wink
Så hvis du ikke allerede har en USB 3.0 forsyning der kan klare det er det meget nærliggende at se på 

Frequently bought together

og tage begge dele i kurven. 
Og så kommer pris > EUR 29, så der er gratis forsendelse. Smile
Mvh. JørgenT
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu