recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bitrate og signalstyrke. Badehotellet uskarpt. YS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bitrate og signalstyrke. Badehotellet uskarpt. YS

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2019 kl. 12:25
Det er sikkert rigtigt, at dvd sælger bedre end Blu-Ray - måske fordi man oplever, at især danske film mange gange slet ikke udgives på Blu-Ray i Danmark. Men det er da utroligt, at fx "Den skyldige", "Vildheks" og nu også "Skammerens datter 2" findes på det tyske marked på Blu-Ray med dansk tale og tysk omslag.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2019 kl. 06:21
Jeg har lige set badehotellet optaget fra Boxer.

Synes ikke der var noget at bemærke.
Til top
Samsung_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Januar-2007
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Samsung_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2019 kl. 21:05
Her er hvad jeg får via Yousee Kabel-TV i Randers via en Elgato USB-tuner / EyeTV - det stemmer meget godt hvad jeg plejer at måle (screenshot torsdag d. 7-3-2019 kl. ca. 21.03 - udsendelse Station 2):



(Det står i øvrigt helt skarpt)... Skal nok prøve at se om jeg kan få en måling næste gang der sendes Badehotellet...


Redigeret af Samsung_M - 07-Marts-2019 kl. 21:06
Til top
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JENC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2019 kl. 13:32
Thanx Samsung_M.  Så er YouSee nok ude af ligningen. 

Du må gerne a) lave en måling når de genudsender badehotellet, og b) prøve at se om du selv, subjektivt, synes ansigter er "uldne" og uskarpe.


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu