recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spørgsmål til opsætning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spørgsmål til opsætning

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vistrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Spørgsmål til opsætning
    Sendt: 09-Marts-2019 kl. 13:31
hej. 

Jeg har lidt problemer med opsætning af forstærker, tv og højtalere. Jeg har forbundet min forstærker og tv via hdmi arc. Mit Apple tv er forbundet direkte til receiver via hdmi. 

1. Kan jeg undgå at skulle tænde forstærker for at se tv? Er det noget hdmi pass through jeg skal kigge på? Det er en onkyo 508.

2. Der er ingen lyd via tv’ets højtalere. Hvordan slår jeg dem til? 

3. Er det mest optimale bare at stille forstærker på pcm stereo? Jeg har kun 2 højtalere. 

:/ 

Tak. 
LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5
Til top
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vistrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2019 kl. 14:33
Jeg har løst 1 og 2. Når jeg slukker forstærker er det nu tv'ets højtalere der spiller. Og der er signal.

Så er jeg bare i tvivl om settings på forstærker mht. lyd, men det er måske bare noget jeg skal lege med selv.
LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu