recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "den er intet værd" - Kan jeg købe den?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"den er intet værd" - Kan jeg købe den?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2019 kl. 20:38
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af affer affer skrev:

Desuden syntes jeg at folk der ikke er interesseret i varen, de skal bare undlade at skrive i tråden -


Det er jeg selvfølgelig ikke enig i, hvis sælger beder folk her på forummet om at komme med deres vurdering af produktet.

Flemming


hvis sælger beder om en vurdering i en salgstråd, så er man selvfølgelig velkommen til at komme med ens vurdering, rene salgstråde skal følge recorderes retningslinier går jeg ud fra.
  1. Det er kun tilladt at komme med indlæg i køb, salg og bytte forummet, såfremt man har et reelt ønske om at indgå i en handel.
    1. Indlæg, som kun har til hensigt at gøre opmærksom på, hvad brugeren finder en urimelig høj pris vil derfor blive slettet.
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu