recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Masterchef Australia
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Masterchef Australia

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Falcon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 252
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Falcon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Masterchef Australia
    Sendt: 18-Marts-2019 kl. 21:43
Kan man se nogle steder om der er streaming tjenester der viser Masterchef Australia 2019?
Jeg har fundet det på Dplay, men de har kun rettighederne til de forskellige episoder i 30 dage, hvilket gør at de kun har fra episode 27 og frem.
Jeg vil gerne have alle afsnit fra episode 1 og frem til nu.

Jeg synes det ser ud til at man skal tilmelde sig f.eks Netflix, Viaplay etc, inden man kan se deres udvalg. Kan det passe?

mvh Jlund
Til top
norbert Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 298
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér norbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2019 kl. 21:52
Du har 2 uger gratis på Viaplay og en måned gratis på Netflix. Når tiden er gået melder du dig bare ud igen f.eks dagen før. Det gør jeg en gang om året.
Til top
Falcon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 252
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Falcon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2019 kl. 22:01
Ja det er en mulighed, men det er noget nemmere hvis man kan se hvilke prg/serier/film de tilbyder INDEN man tilmelder sig (selv ved gratis prøve periode)
Er der evt. nogle der har nogle streaming kanaler (viaplay/Netflix etc.) der vil tjekke om serien findes der, På forhånd Tak.

Til top
norbert Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 298
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér norbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2019 kl. 22:35
https://viaplay.dk/serier Du kan se her, hvilke serier Viasat sender.
Til top
j8544 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2016
Status: Offline
Point: 172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér j8544 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2019 kl. 09:55
Masterchef Australia produceres og udsendes hvert år [ca.] i perioden april-juli, så 2019 er næppe tilgængelig..
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2019 kl. 10:09
Netflix/Viaplay har den ikke lige pt. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Falcon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 252
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Falcon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2019 kl. 11:17
Tak for hjælpen, ser ud til jeg må væbne mig med tålmodighed og se om den dukker op senere på året.

BTW. Er det lovligt at oprette / bruge en såkaldt VPN og så evt se om man kan finde den på den TV station i Australien der udsender det?
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2019 kl. 09:38
Oprindeligt skrevet af Falcon Falcon skrev:

Tak for hjælpen, ser ud til jeg må væbne mig med tålmodighed og se om den dukker op senere på året.

BTW. Er det lovligt at oprette / bruge en såkaldt VPN og så evt se om man kan finde den på den TV station i Australien der udsender det?
Sæson 2019 sendes på TLC i øjeblikket og TLC kan man få hos diverse udbydere.
Vi ser den via Canal Digital, hvor den også kan streames. Men der er ikke noget arkiv med tidligere udsendelser.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
Falcon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 252
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Falcon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2019 kl. 10:25
TLC er det samme som Dplay som jeg nævnte i mit indlæg, og nej, de har desværre kun 30 dages rettighed på episoderne, så der mangles de første ca 30 stk. Men tak for at checke.

Til top
shayera Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér shayera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2019 kl. 14:25
Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Sæson 2019 sendes på TLC i øjeblikket og TLC kan man få hos diverse udbydere.
Vi ser den via Canal Digital, hvor den også kan streames. Men der er ikke noget arkiv med tidligere udsendelser.

Det er nu 2018 sæsonen de sender pt. på TLC..
Ikke at jeg følger med i den.. Eller noget... .... Big smile
--
Samsung UE49KS7005
Samsung UBD-K8500
Onkyo TX-NR636
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2019 kl. 15:01
Oprindeligt skrevet af shayera shayera skrev:

Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Sæson 2019 sendes på TLC i øjeblikket og TLC kan man få hos diverse udbydere.
Vi ser den via Canal Digital, hvor den også kan streames. Men der er ikke noget arkiv med tidligere udsendelser.

Det er nu 2018 sæsonen de sender pt. på TLC..
Ikke at jeg følger med i den.. Eller noget... .... Big smile
Ups, det har du da ret i Embarrassed
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu