recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVB-C ekstern modtager
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DVB-C ekstern modtager

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DVB-C ekstern modtager
    Sendt: 19-Marts-2019 kl. 17:05
BlueTinum BT-DCT110 modtager til dvb-c modtagelse fx Yousee/Stofa/Canal Digital mfl

Incl :

Fjernbetjening
batterier
manual
hdmi kabel

Modtageren har sidst tilgængelige firmware.

mulighed for usb optagelse 

RF out til gemmenløb af tv signal
hdmi/scart stik

Modtageren er testet og virker

kom med et bud på boksen




Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10266
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2019 kl. 09:55
Jeg er ikke interesseret, men hvis du skriver hvor den befinder sig kan du måske tiltrække nogle bud.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2019 kl. 10:01

dvb-c boksen befinder sig i 7160
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2019 kl. 13:31
185,- + levering som betales af køber

incl 
remote
2x batterier
manual
rf kabel


Redigeret af jetdirect - 05-April-2019 kl. 08:01
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2019 kl. 20:43
Når vi lige er kommet 14 dage længere frem kunne jeg være intresseret, har bare lige skiftet arbejde så vil gerne have tingene komme lidt på plads inde jeg lige bruge penge der kunne være godt og gemme :)
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2019 kl. 07:56
Det er noteret 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu