recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Simpel TV løsning for 87 årig
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Simpel TV løsning for 87 årig

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rune101 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 20-Marts-2019
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rune101 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Simpel TV løsning for 87 årig
    Sendt: 20-Marts-2019 kl. 07:51
Hjælp min gamle mor!

Min 87årige mor er netop flyttet og TDC s nye løsning betyder at hun nu har en fjernbetjening til tv og en til tv boks - og det går helt galt!

Er der en løsning evt. med nyt tv der kan låses på HDMI 1. (Hotelmode eller lign)?

Selv om jeg nok kan erstatte de nu to fjernbetjeninger med en, er der alt for mange knapper og ting der kan gå galt. 


Håber foraet her kan hjælpe - pft


Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2019 kl. 08:09
Kan du ikke bruge TDC fjernbetjening til både tv og boks. 
Tv burde selv tænde når du tænder boksen.
Til top
Rune101 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 20-Marts-2019
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rune101 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2019 kl. 08:18
Desværre ikke med nuværende tv. Men bestemt forsøgt. Måske andet tv kan indstilles til samme fjernbetjening.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2019 kl. 09:05
Et nyere TV og en af TV pakkerne. Så er TV’ets egen tuner der klarer modtagelsen. Med CA modul kan der også modtages “vælg selv”. Og stadigvæk kun een fjernbetjening. Panasonic TV fjernbetjeninger har store knapper til de mest anvendte funktioner.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu