recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iTunes køb problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iTunes køb problem

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iTunes køb problem
    Sendt: 20-Marts-2019 kl. 19:42
jeg hat forsøgt at købe en film via ATV 4K. Det har jeg gjort 7-8 gange før uden problemer.

Når jeg trykker køb får jeg nu besked på at jeg skal bekræfte købet ved at logge ind på iTunes. Det kan jeg gøre via flere forskellige enheder. Den besked har jeg aldrig fået før.

Jeg aner ikke hvor jeg skal finde iTunes. Iflg. nettet skulle den være på min iPad, men jeg kan ikke finde den. Ej heller kan jeg finde den i App store. Jeg var allerede logget ind på iTunes på ATV 4, men valgte at logge ud og ind igen, ude det gjorde nogen forskel. 

Jeg fandt denne side https://www.apple.com/dk/itunes/download/ men når jeg trykker på Åbn iTunes store, får jeg at vide at Safari ikke kan åbne linket, da siden er ugyldig.

Hvad er der galt? Jeg har ikke ændret på nogen indstillinger på iPad eller ATV i lang tid.


Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2019 kl. 20:06
ITunes musik gemmer sig under ikonet med noden.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2019 kl. 22:50
du kan jo altid søge på "itunes" - præcis ligesom på en mobil - så kommer app'en frem
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2019 kl. 03:56
Ved iTunes musik (som jeg aldrig har haft åben før) finder jeg ingen mulighed for at logge ind.

Søger jeg efter iTunes ser det sådan ud: https://i.imgur.com/y9q7VXT.jpg

Men af en eller anden årsag virker det nu. Det eneste jeg har gjort er have været i indstillinger på iPad. Ved iTunes og App Store valgte jeg mit Apple id. Den havde åbenbart "glemt" kontrol cifre. Efter de blev tilføjet, virker det.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu