recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte > Film køb/salg/bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Må slettes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Må slettes

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Flomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Oktober-2013
Sted: 6200
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Må slettes
    Sendt: 21-Marts-2019 kl. 12:53
må slettes

Redigeret af Flomsen - 25-Marts-2019 kl. 10:42
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2019 kl. 15:50
Samlet er svær 

Måske en 20 stykket.  
Til top
Flomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Oktober-2013
Sted: 6200
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2019 kl. 16:53
er det EU som lige har bestemt brugt prisen LOL

hvad så med bokset ?
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2019 kl. 17:16
Jeg kunne godt være interesseret i Musik BD (lige med undtagelse af The Wall, som jeg har).
Hvad vil du have for dem?
Til top
Flomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Oktober-2013
Sted: 6200
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2019 kl. 18:46
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Jeg kunne godt være interesseret i Musik BD (lige med undtagelse af The Wall, som jeg har).
Hvad vil du have for dem?

Hånden på hjertet så gider jeg faktisk ikke at bruge tid på at det skal splittes op, og skal rode med 20-50 kr priser pr titel + køre frem og tilbage til en af de få posthuse som der er tilbage her i det sønderjyske.

Hvis ikke det kan sælges samlet så ryger det i kælderen i en kasse.
Til top
aeblemanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-September-2015
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aeblemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2019 kl. 00:13
300 kr
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu