recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny netradio: CassetteRadio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny netradio: CassetteRadio

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mortenkn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenkn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny netradio: CassetteRadio
    Sendt: 01-April-2019 kl. 08:32
Kassettebånd er ved at få et comeback, og derfor lanceres en ny netradio, hvor al musikken spilles fra kassettebånd. Se og lyt selv her: https://www.twitch.tv/cassetteradio


Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2019 kl. 13:17
At kassettebånd er ved at få et comeback giver ingen mening. Får VHS eller BetaMax så også snart et comeback?
Til top
mortenkn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenkn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2019 kl. 13:39
For mit vedkommende er det det sjove i at genoplive minderne fra da man var teenager, og overspillede en masse bånd...  Og jeg kan sagtens lave gode optagelser, der lyder godt på mit nuværende anlæg.
Jeg tror dog ikke, at jeg kan få VHS til at se godt ud på mit nuværende 65" TV.
Deri er forskellen, for mig Smile
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2019 kl. 13:51
Det var da genialt med mixtapes
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2019 kl. 14:03
Oprindeligt skrevet af mortenkn mortenkn skrev:

Kassettebånd er ved at få et comeback, og derfor lanceres en ny netradio, hvor al musikken spilles fra kassettebånd. Se og lyt selv her: https://www.twitch.tv/cassetteradio


 Den video ligner noget Ran Spirpa har fundet på.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2019 kl. 14:06
Aprips Nar?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2019 kl. 14:09

 Det man næppe være andet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2019 kl. 13:28
Hehehehe .... Morten, din røver!
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
mortenkn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenkn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2019 kl. 22:41
Jacob, har du nogle gode mixtapes jeg må sende? ;-)
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2019 kl. 23:38
Hmmm, hvis du har omkring 600 2-timers bånd liggende, så kan jeg da godt indspille noget 80'er musik LOL
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu