recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - gl. yousee box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

gl. yousee box

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: gl. yousee box
    Sendt: 09-April-2019 kl. 19:42
Hej,

Hvis der er en der ligger inde med en gl. yousee box så vil jeg godt købe den til ca 100 kr, da min egen er stået af - og jeg vil bare ikke betale 100 kr i leje til yousee for deres nye box..

nils


Til top
Andy666 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Oktober-2011
Sted: Kgs. Lyngby
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andy666 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2019 kl. 11:20
Hejsa,

Jeg mener jeg har en liggende. Den er i Lyngby.
Skal den sendes?
LG OLED 65B7V
Pioneer VSX-934
DALI Lektor 3
DALI Lektor LCR
DALI Lektor 1
DALI FazonMikro
OPTOMA UHD42
EliteScreens 120" Cinegrey
Panasonic DP-UB450
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2019 kl. 21:03

Det Lyder fint - jeg kan hente den hvis du giver et tidspunkt og sted, ( er blevet pensionist så har tiden  -: ) så bare skriv, sms, ring så kommer jeg forbi.

mvh..... Nils Baunbæk   (KBH NV 



Redigeret af Niller55 - 11-April-2019 kl. 21:52
Til top
st1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér st1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2019 kl. 21:04
Oprindeligt skrevet af Niller55 Niller55 skrev:

Hej,

Hvis der er en der ligger inde med en gl. yousee box så vil jeg godt købe den til ca 100 kr, da min egen er stået af - og jeg vil bare ikke betale 100 kr i leje til yousee for deres nye box..

nils
Når du siger gammel, er det så en Samsung (kabel-TV) eller en Cisco (IPTV)?
Hvis det er en Samsung, er det så en SMT-H3126 (PVR) eller SMT-H3106 (Zapper)?
Eller måske er det en Yousee YouBio box (Netgem 7700)?
Eller sågar "den gamle" Humax YSR-2000?


Hvis det *ikke* er en Samsung så er det ligement, boksen er låst til dit abbonement. Men som du spørger tænker jeg at det må være en Samsung SMT-H3126 (YouSee Plus) boks. Også kan du sagtens købe en her, f.eks. af Andy666

Eller i på DBA - der er adskillige til salg; de fleste vil nok blive henrykte over at komme af med den.

(Hvis det går helt galt her jeg vist et par stykker liggende ude på "lageret" som du kan få mod et symbolsk beløb - jeg skal dog lige grave dem frem af bunkerne...)


Redigeret af st1 - 10-April-2019 kl. 21:05
Til top
st1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér st1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2019 kl. 21:05
Oprindeligt skrevet af Niller55 Niller55 skrev:

Det Lyder fint - jeg kan hente den hvis du giver et tidspunkt og sted, ( er blevet pensionist så har tiden  -: ) så bare skriv, sms, ring så kommer jeg forbi.

mvh..... Nils Baunbæk   (KBH NV )

[EDIT: telf nr fjernet - nu er redigeringstiden ved at være udløbet]


Jeg vil opfordre dig til at fjerne telf med det samme - det kan du PM'e til sælger!


Redigeret af st1 - 10-April-2019 kl. 22:05
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2019 kl. 21:28
Så skulle du måske så også undlade at citere det 😉
Til top
st1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér st1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2019 kl. 21:55
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Så skulle du måske så også undlade at citere det 😉

Sikke et  klarsyn...
Sikket et bidrag til tråden og emnet...
Sikke en value-add...

Nej, for hvis jeg ikke citerede, så ville det jo ikke være kildereference...


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu