recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløs lyd til netværksharddisk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Trådløs lyd til netværksharddisk

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
abakka Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-Juli-2010
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér abakka Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløs lyd til netværksharddisk
    Sendt: 14-April-2019 kl. 15:04
Hej.
 
Er der nogen, der ved om man kan sætte en trådløs højtaler, fx Sonos eller lignende til at streame musik fra en netværksharddisk, hvor man har sin musik liggende på.
 
Og evt. styre det hele fra en app på sin mobil/tablet?
 
Pfh. tak.
 
Vh. Mikkel
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2019 kl. 15:11
Sonos skal bare have stien til en netværks share. Om det er på en NAS, eller i mit tilfælde en USB HDD tilsluttet direkte til min router betyder ikke noget.
Så det kan sagtens lade sig gøre.
Til top
abakka Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-Juli-2010
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér abakka Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2019 kl. 15:19
okay. Tak for svar. 
Nu er jeg ikke helt så teknisk begavet så hvordan foregår det i praksis?? Altså hvordan gør jeg. Tænker at gøre det med Tibo hvis nogen kender deres system. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu