recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HBO nordic login på tværs af enheder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HBO nordic login på tværs af enheder

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nightowl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nightowl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HBO nordic login på tværs af enheder
    Sendt: 23-April-2019 kl. 20:20
Hejsa

Da sidste sæson af GoT er begyndt har jeg genaktiveret mit abb. på mit Apple TV 4. Denne benytter mit så vidt jeg ved mit apple id. 

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg logger ind med dette på min Mac og iPad/iPhone? Indtaster jeg mine logininfo, får jeg bare at vide at de er forkerte.

Skriver her da deres kundeservice har lukket :(

Mvh. Nightowl
panasonic px80
Sanyo z4 projektor
Sony str-dg820
PS3
PSP
NAS: qnap ts-219
Logitech squeezebox duet
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2019 kl. 20:27
Nej, du har et login til din konto hos HBO Nordic. Du har vel nok bare været logget på før på din ATV og derfor kan den huske kodeordet.

Men nu har du vel ikke købt abbonement gennem iTunes? Så får du jo lov at betale 30% mere, end hvis du køber hos hbonordic.dk
Til top
Nightowl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nightowl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2019 kl. 20:42
Det er jo nok det jeg har. Tror faktisk ikke der er andre muligheder på Apple TV 4. Medmindre man bruger airplay.
panasonic px80
Sanyo z4 projektor
Sony str-dg820
PS3
PSP
NAS: qnap ts-219
Logitech squeezebox duet
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2019 kl. 21:20
Oprindeligt skrevet af Nightowl Nightowl skrev:

Det er jo nok det jeg har. Tror faktisk ikke der er andre muligheder på Apple TV 4. Medmindre man bruger airplay.
Nu har jeg ikke brugt HBO siden jeg købte ATV 4K, men der er da en HBO app der kan installeres og med mulighed med login fra mit gamle abonnement fra PC oprettelse.
Men hvis du allerede har genaktiveret er pengene vel trukket. Smile
Ellers er det vel bare at oprette ny bruger/abonnement (anden email) på PC/Mac direkte på HBO Nordic, og bruge login herfra på ATV 4?
Mvh. JørgenT
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2019 kl. 22:38
Det er bestemt muligt at betale direkte på hjemmesiden og så bare logge ind på ATV app'en. Det er bestemt ikke et krav at købe abonnementet gennem ATV.

Men hvis ikke du kan huske dit login, så gå ind på deres hjemmeside og gå til login. Der skulle du gerne få en mulighed for at trykke på "kan ikke huske mit kodeord". Så sender de en mail den den du brugte under oprettelse, hvor du så kan oprette et nyt kodeord.

Og gør så dig selv en tjeneste og opsig dit abbonement igen for derefter at oprette det på ny gennem hjemmesiden, når dit indeværende abonnement udløber. Så får du den til normalprisen fremover, i stedet for med ekstra æbleafgift.
Til top
Nightowl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nightowl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2019 kl. 08:04
Tak. Det vil jeg prøve
panasonic px80
Sanyo z4 projektor
Sony str-dg820
PS3
PSP
NAS: qnap ts-219
Logitech squeezebox duet
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6621
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2019 kl. 09:49
Jeg har haft fat i kundeservice pga. det samme problem.

På Apple tv skulle jeg slette HBO appen, så fjernede kundeservice mine login, derefter installerede jeg appen igen, loggede ind, og det virkede. Det virkede også på iPad bagefter.

Abonnementet havde jeg fornyet gennem appen. Det er samme pris - 99 kr. - som hos HBOnordic.
Venlig hilsen
KB
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2019 kl. 11:14
Imponerende af HBO at de selv æder de 30%, som Apple kræver. Det gør de fleste andre sgu ikke.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6621
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2019 kl. 13:05
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Imponerende af HBO at de selv æder de 30%, som Apple kræver. Det gør de fleste andre sgu ikke.

Ja, jeg undrede mig også.

Jeg har også lige tegnet abonnement på Eurosportplayer. Det koster 129 kr. på hjemmesiden, men kun 119 kr. i appen



Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu