recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jesus vender tilbage - Jens Jørgen Thorsen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jesus vender tilbage - Jens Jørgen Thorsen

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
uffidon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Februar-2007
Status: Offline
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér uffidon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Jesus vender tilbage - Jens Jørgen Thorsen
    Sendt: 26-April-2019 kl. 15:57
Er der nogen som ved om filmen "Jesus vender tilbage" af Jens Jørgen Thorsen kan ses på nettet, købes på DVD eller på anden måde ses? Jeg har aldrig set den, men husker den skabte en del debat i start 90'erne og jeg vil derfor gerne se den da den virker relevant i forhold til tidens debat om religionskritik/blasfemi.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2019 kl. 21:01
er godt klar over at du nok har brugt google - men prøv bare lige en gang til - Det her var et af de første hit jeg fik https://bibliotek.dk/da/work/870971-tsart:81912513
Til top
uffidon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Februar-2007
Status: Offline
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér uffidon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2019 kl. 21:06
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

er godt klar over at du nok har brugt google - men prøv bare lige en gang til - Det her var et af de første hit jeg fik https://bibliotek.dk/da/work/870971-tsart:81912513

Du linker til "Lars Schwander, interview med Jens Jørgen Thorsen" side 34-42.
Men tak for den slet skjulte sviner Clap
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2019 kl. 07:43
Til top
uffidon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Februar-2007
Status: Offline
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér uffidon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2019 kl. 16:46
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Prøv at kontakte DFI, cinemateket.


Ja det ser ud til at være eneste mulighed, jeg vil tage forbi når lejligheden byder sig, men bor langt fra København så hvis nogen har filmen og vil sælge eller låne den ud er jeg meget interesseret.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu