recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er der pause i Avengers?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er der pause i Avengers?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Tmann Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-December-2011
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tmann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2019 kl. 21:13
Igen viser det at du kun forstår små dele af filmen eller har læst om plottet, siden du trækkes "tilbage i fuglekassen" 

Lyder lidt som om du deler mening om filmen som ham fra ekstra bladet. men det er jo så også fordi han heller ikke forstår noget af det her univers de har bygget op igennem 11 år.

Hvis Marvel skulle forklare alt hvad der sker i tegneserierne så ville folk være tabt for længst og ingen gad se dem.

Og det er det samme øfferi flere skriver fordi de ikke forstår universet og sammenhængen. 

Men hver sin smag...... heldigvis. 

Kan godt være folk synes Infinity War var bedre. Den var så også set fra Thanos's synspunkt og ikke The Avengers.

Respektere din, ret korte upræcise og ligegyldige mening om filmen Smile
Sony 85” KD-85XF8596
Panasonic 4K Blu-ray DMP-UB900
Denon AVR-X6300H Reciever
B&W 683 Fronter
B&W HTM61 Center
B&W DS3 Surround
B&W ASW610XP Subwoofer
Sony PlayStation 4 PRO
Nvidia Shield TV
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2019 kl. 22:31
Oprindeligt skrevet af Tmann Tmann skrev:

Igen viser det at du kun forstår små dele af filmen eller har læst om plottet, siden du trækkes "tilbage i fuglekassen" 

Lyder lidt som om du deler mening om filmen som ham fra ekstra bladet. men det er jo så også fordi han heller ikke forstår noget af det her univers de har bygget op igennem 11 år.

Hvis Marvel skulle forklare alt hvad der sker i tegneserierne så ville folk være tabt for længst og ingen gad se dem.

Og det er det samme øfferi flere skriver fordi de ikke forstår universet og sammenhængen. 

Men hver sin smag...... heldigvis. 

Kan godt være folk synes Infinity War var bedre. Den var så også set fra Thanos's synspunkt og ikke The Avengers.

Respektere din, ret korte upræcise og ligegyldige mening om filmen Smile

En fornærmelse med en smiley er stadig blot en fornærmelse.

Men jeg er ked af, at jeg fornærmer noget, der står dit hjerte nær. Filmen var dog for mig selv og i hvert fald et par andre for lang og kedelig, og det får mig ikke til at sætte mig ned og læse om dens tynde plot.

Det, der til dels redder filmen for mig, er Antman, som formår at trække noget af filmens selvhøjtidelighed ned på et fordøjeligt plan.  

Jeg har ikke læst EB's anmeldelse før nu, så tak for henvisningen! Og ja, jeg stiller mig da til dels på linje med skribenten især omkring løssluppenheden, der er gået tabt fra Guardians 1 og 2 og Infinity War. 

Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2019 kl. 22:39
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Så filmen i går.

Klarede mig igennem uden pause; også “regnvejrspausen” i Japan.

Filmen var ok, men så ikke meget mere. For lang, og til tider lidt kedelig. Infinity War var bedre.

Jeg synes talen var for lav. Under kamp var lyden den fin, men ved stille scener hvor der blev talt var lyden meget lav. Om det kun var i den lokale biograf, ved jeg ikke.

Endelig blev jeg mindet om hvorfor jeg ikke har været i biografen i 10 år. Folk der larmer vel meget. Enkelte skulle have forklaret noget (typisk børn der ikke burde se den). Ufatteligt hvor meget chips kan larme, selvom de er i et papbæger. Telefoner der blev åbnet (dog ikke så mange som frygtet). Cola, der var doven efter 30 minutter.


Uden at vide hvor du så filmen, så er der flere af de små biografer, der ikke skruer op på det anbefalede niveau. Jeg mener, at det var 6 i den biograf, hvor jeg var frivillig for et par år siden, men hver gang jeg mødte ind, var der skruet ned på 4,5-5. 

Ja, cola i papbægere er noget hø... LOL Hvorfor ikke flere biografer sælger det i 1/2 liters flasker, forstår jeg ikke. Måske noget med indtjeningen?

Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2019 kl. 09:43
2:45 gik bare hurtigt! Men filmen kunne godt være 30 min kortere..  Den var okay men glemt dagen efter. Imperial Bio. 130kr billet. 74kr for mellem str. popcorn og cola. Dejlig lyd. 
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2019 kl. 12:32
Oprindeligt skrevet af hunt hunt skrev:

Hvorfor ikke flere biografer sælger det i 1/2 liters flasker, forstår jeg ikke. Måske noget med indtjeningen?

Fordi cola fra maskinen kun koster vand, kulsyre og en smule additiv. Cola på flaske har produktionsomkostninger og fragtomkostninger lagt oveni.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2019 kl. 13:49
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Oprindeligt skrevet af hunt hunt skrev:

Hvorfor ikke flere biografer sælger det i 1/2 liters flasker, forstår jeg ikke. Måske noget med indtjeningen?

Fordi cola fra maskinen kun koster vand, kulsyre og en smule additiv. Cola på flaske har produktionsomkostninger og fragtomkostninger lagt oveni.

Til gengæld får man en gladere kunde, der måske kommer igen.
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2019 kl. 14:35
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Til gengæld får man en gladere kunde, der måske kommer igen.

Ja, eller kunder der ikke selv tager sodavand med.... Embarrassed
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu